Jag vill också vara känd!

men mest för att hämnas....
Som i filmen Blondiner har roligare. När de kommer till sin klassåterträffen och vill visa alla att de LYCKATS.
Och med ett HA, DÄR FICK NI!
För innerst inne känner jag miss missförstådd, förbisedd, förpassad till ensamhet (för jag är faktiskt den som alltid hör av mig till folk, och blir väldigt förvånad om nån hör av sig och vill umgås), att jag inte passar in i de flesta sammanhang (och bryr mig oftast inte om de), talanglös, tråkig, utnyttjad (på praktikplatser där de satt mig på allt jävla tråk och skitgöra).
Jag har återkommande våt dröm av att "lyckats", att medierna uppmärksammar MIG och alla ääälskar mig. Så jag kan säga till alla skitstövlar som hör av sig igen.
NI HADE ER JÄVLA CHANS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du är med i tävlingen, lycka till :)

2011-06-07 @ 15:05:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0